In deze training leert u het belang van een goede communicatie. Hoe belangrijk is communicatie bij de werkzaamheden die ik verricht? Wat is het effect van een goede of juist een slechte communicatie? U leert daar meer over in deze training.
Trainingsprogramma
representativiteit en beroepshouding
klantbenadering
commercieel gedrag
klachtafhandeling
omgaan met stresssituaties
dimensies van cultuur
normen en waarden
communicatie als onderdeel van dienstverlening
handelen en denken vanuit diverse achtergronden
waarnemen en interpretatie
ruisvorming
feedback geven en ontvangen
Trainingsinformatie Aanmelden: mogelijk vanaf 1 persoon
Locatie: Tilburg Duur: 1 dag Waarde nascholing: 7 theorie-uren Tarief: exclusief 21% BTW en kosten registratie nascholing (à € 21,45 per persoon, per dag)
Interesse? Neem contact op!
Wij zijn telefonisch van maandag t/m vrijdag (9:00 - 17:00) bereikbaar op telefoonnummer: 0318 811 990
Voor vragen of reserveringen zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar op telefoonnummer: 0318 811 990